Bestyrelsen i Ry Svømmehal er sammensat af personer med et brændende ønske om svømmefaciliteter i Ry. Bestyrelsen tæller fem medlemmer, der alle arbejder frivilligt, og derfor ikke modtager honorar for deres arbejde. Der kan opstilles til bestyrelsen ved årlig generalforsamling. Se mere under vedtægter.

johan-elm-mikkelsen-ry-svommehal

Johan Elm Mikkelsen
Formand

Johan arbejder til dagligt på Ry Højskole med blandt andet friluftsliv.

karsten-bak-bestyrelsen-ry-svommehal

Karsten Bak
Kasserer

Karsten er ansat som ingeniør hos West Pharmaceutical i Horsens og har siddet i bestyrelsen for Ry Svømmehal siden efteråret 2017.

"Jeg er gået ind i bestyrelsen, da jeg gerne vil arbejde aktivt for, at vi får en svømmehal i Ry. Svømmehallen er en af de få ting, som byen og lokalområdet mangler. En svømmehal vil være noget som alle aldersklasser kan benytte og kan samles om. Små og store børn, unge, midaldrende og ældre har alle gavn og fornøjelse af at kunne komme i vandet her i stedet for at skulle bruge tid på transport til andre svømmehaller."

980EAACB-8FD0-4846-9B69-6CF6756FD103

Kirsten Deichmann
Bestyrelsesmedlem

Er nu pensionist efter godt 46 års ansættelse i administrationen ved Silkeborg Kommune. Har arbejdet med mange forskellige opgaver f.eks. køb- og salg af grunde og ejendomme, budget- og regnskab, administreret tilskudsordninger, været bygherrerepræsentant ved byggeprojekter (bl.a. opførelse af svømmehal v/Nordvestbadet).

De seneste år arbejdede jeg som juridisk konsulent i kommunens Jurateam og var medansvarlig for planlægning, organisering og afvikling af valg.

“Jeg mener, det er vigtigt at børn lærer at svømme og at det sker i trygge rammer og i behageligt tempereret vand. Jeg lærte selv at svømme i ca. 15 grader varmt/koldt søvand. Mine erindringer herfra er ikke  positive!

Hvis vi samtidig kan skabe en unik lærings- og oplevelsesplatform om og med vand vil det være fantastisk. Jeg ser for mig et sted, hvor alle har mulighed for at udfolde sig i vand, varmt som koldt.”

uffe-vinther-kristensen-ry-svommehal

Uffe Vinther Kristensen
Bestyrelsesmedlem

Jeg har til daglig ansvaret for Aarhus Kommunes indsats for grøn vækst i industrien og industriens værdikæder. Det betyder porteføljeledelse ift. energieffektivisering, energikonvertering, cirkulær økonomi, morgendagens forretningsmodeller og meget mere, som relatere sig til bæredygtig udvikling. Jeg er uddannet tømrer samt civilingeniør i energiplanlægning suppleret med jura og HD. Som ildsjæl vil jeg bidrage med strategisk konceptudvikling, kant og arbejde for et robust beslutningsgrundlag for en svømmehal/NAVN? i Ry.

Hvorfor? Tjo, alle kan få glæde af en svømmehal på tværs af alder og førlighed. Det giver økonomisk gevinst for Ry og des borgere, det giver endnu et sundt og lærerigt ad on/supplement og det kan være bannerfører for morgendagens bæredygtige løsninger.

Billede Kirsten Vang

Kirsten Vang Nielsen
Bestyrelsesmedlem

Jeg er pensioneret kræftforsker, og har været ansat på de 3 største universiteter i Danmark samt i en privat virksomhed, der fremstiller produkter til diagnostik af kræft.

Jeg har været ansat som forsker, afdelingsleder, seniorforsker, projektleder, fundraiser og patentmedarbejder.

Jeg har hele mit liv været et foreningsmenneske, da fælleskaber er mere givende end individuelle aktiviteter. Jeg stiftede som 22 årig en balletforening og har danset klassisk ballet i mere end 50 år.

Da kroppen ikke kunne klare balletten mere, blev pilates, svømning og varmtvandstræning mine foretrukne motionsformer, som jeg nu har dyrket i 15 år.

Ry mangler en svømmehal for at blive den perfekte forenings-by.

camilla-riisager-ry-svommehal

Camilla Risager (p.t. barselsorlov)
Freelance projektleder & kommunikationskonsulent

Camilla arbejder til daglig som freelance projektleder og kommunikationskonsulent. Hun har en bachelor i Marketing & Management Communication samt en cand.ling.merc. i Virksomhedskommunikation – begge fra Aarhus Universitet. Tidligere har hun været ansat i konsulentfirmaet Primus-Motor, hvor hun blandt andet har arbejdet med fundraising, koncept- & forretningsudvikling, projektledelse og flere forskellige kulturelle og sportslige udviklingsprojekter.
I Ry Svømmehal skal Camilla hjælpe med at udarbejde og facilitere flere initiativer – herunder blandt andet en målrettet hvervningskampagne, markedsføringstiltag, kommunikationsstrategier og generel projektledelse.

”Da jeg blev spurgt, om jeg ville hjælpe Ry Svømmehal, var jeg ikke et øjeblik i tvivl. Tænk sig at få lov at arbejde med så spændende og relevant et projekt, som skal bygges helt fra bunden, og som jeg endvidere også har en personlig interesse i, da jeg selv bor i Ry med min kæreste og vores tre børn. Jeg kan se så mange gode grunde til, at vi skal have en svømmehal til byen, og med det engagement og gode idéer, der kommer fra bestyrelsens medlemmer, er jeg helt sikker på, at det nok skal lykkes.”

Michael Gimm Holdensen
Websidesupporter

Michael er fuldtids verdensrejsende og blogger. Han driver hjemmesiden Thegimms.com, hvor han og familien skriver om deres oplevelser.

Carsten Møller
Suppleant til bestyrelsen og medlem af arbejdsgruppen “Organiserede brugere”